'Cara Membuat Perambut Apollo'

Tips Membuat Perambut Tanduk Pancing - YouTube

Posted by Berita Terpopuler on Thu, 23 Oct 2014 23:49:00 GMT

Semoga tips membuat perambut tanduk pancing ini dapat membantu, KEGEMBIRAAN BERJORAN KITA KONGSI BERSAMA. http://jadualair.blogspot.com.

Read More »

Perambut Appolo.AVI - YouTube

Posted by Berita Terpopuler on Fri, 24 Oct 2014 12:06:00 GMT

Salam semua. Ini adalah teknik membuat perambut appolo utk memancing di unjam.

Read More »

Jom .......Mancing Ler!: Jenis Jenis Perambut

Posted by Berita Terpopuler on Wed, 22 Oct 2014 04:16:00 GMT

Perambut adalah kaedah atau teknik persembahan umpan yang mempunyai kombinasi perambut, mata kail dan ladung. Dikenalpasti terdapat pelbagai kaedah dan ...

Read More »

Aku Pemancing: Umpan

Posted by Berita Terpopuler on Wed, 22 Oct 2014 02:43:00 GMT

Salah satu umpan yang paling digemari oleh pemancing di dunia adalah sotong dan ia boleh digunakan secara seekor atau secara hirisan mahu pun hidup atau yang sudah mati.

Read More »

PANCING OH PANCING ikan dan udang galah ...cara mudah!!!!!

Posted by Berita Terpopuler on Wed, 22 Oct 2014 19:18:00 GMT

Blog yang padat dengan petua, rahsia dan helah memancing ikan dan udang galah paling mudah,murah, do-it yourself dan berkesan bagi mereka yang benar-benar gila memancing.

Read More »


Cara Membuat Perambut Apollo

Tips membuat perambut tanduk pancing - youtube, Semoga tips membuat perambut tanduk pancing ini dapat membantu, kegembiraan berjoran kita kongsi bersama. http://jadualair.blogspot.com.. Perambut appolo.avi - youtube, Salam semua. ini adalah teknik membuat perambut appolo utk memancing di unjam.. Jom .mancing ler!: jenis jenis perambut, Perambut adalah kaedah atau teknik persembahan umpan yang mempunyai kombinasi perambut, mata kail dan ladung. dikenalpasti terdapat pelbagai kaedah dan.

Aku pemancing: umpan, Salah satu umpan yang paling digemari oleh pemancing di dunia adalah sotong dan ia boleh digunakan secara seekor atau secara hirisan mahu pun hidup atau yang sudah mati.. Pancing oh pancing ikan dan udang galah cara mudah!!!!!, Blog yang padat dengan petua, rahsia dan helah memancing ikan dan udang galah paling mudah,murah, do-it yourself dan berkesan bagi mereka yang benar-benar gila memancing.. Cara memancing , teknik dan petua memancing | just another, Teknik memancing secara asasnya disemua perairan. casting (teknik mengilat) adalah satu kaedah memancing dengan membuat lontaran umpan atau gewang ke sasaran kemudian.

Jom .mancing ler!: mencandat sotong, Mencandat sotong (squid jigging) adalah satu kaedah tradisi yang tidak mengunakan cara moden. mencandat sotong juga ada keseronakan yang tersendiri.. Mat utie: bagaimana cara memancing dan jigging di pulau, Nak dijadikan cerita, aku baru balik dari trip memancing di pulau sembilan, pangkor, perak selama dua hari dan satu malam dengan menggunakan tongkang. Pancing ngail, Untuk membuat sentapan balas yang padu, pastikan tali utama benarbenar tegang ataupun pastikan umpan sedang dilarikan ikan, kemudian rendahkan dulu joran pada kira.

Referensi:
  • www.youtube.com
  • www.youtube.com
  • mancing101.blogspot.com

Ahok: Kalau M Taufik jadi gubernur mending gue pulang kampung!

Posted by on October 25, 2014

MERDEKA.COM. Pelaksana Tugas (Plt) Gubernur DKI Jakarta Basuki Tjahaja Purnama (Ahok) memilih pulang ke Belitung Timur jika sampai M Taufik jadi gubernur DKI Jakarta. Sebab dia enggan bekerja sama dengannya untuk memimpin Jakarta, apalagi jadi wakil gubernur di bawahnya. “Kalau dia jadi gubernur, gua jadi wakil? Mendingan gua berhenti. Ngapain? Pulang kampung aja gua,” tegasnya [...]

Continue Reading

Jokowi Telepon Presiden Cina: Hallo, Who’s Speaking?  

Posted by on October 24, 2014

TEMPO.CO, Jakarta – Presiden Joko Widodo, melakukan pembicaraan melalui telepon dengan Presiden Cina Xi Jinping di Istana Merdeka. Jokowi menelepon Xi Jinping sekitar pukul 10.45 WIB. “Hallo, good morning, who is speaking (Halo, selamat pagi, dengan siapa saya berbicara)?” kata Jokowi saat menelepon Jinping di Istana Merdeka, Jumat, 24 Oktober 2014. (Baca: Saat Kaesang Jokowi [...]

Continue Reading

You might also likeclose